2013. május 9., csütörtök

9.rész

Szép estét mindenkinek.
Megjöttem a 9.részzel.Remélem tetszeni fog és elnyeri majd a tetszéseteket,
Ez csak Dasie szemszög,de holnap este hozom Harry-ét,amit remélem várni fogtok ha ennek a résznek a végére értek.
Köszönöm a több mint 2500*.* oldalmegjelenítést!Eszméletlenek vagytok.
Nagyon örülök neki hogy egyre többen találtok az oldalra és remélem ez így fog továbbra is történni.
Nem is használom tovább a szavakat inkább élvezzétek a következő részt!
Sziasztok!


Dasie szemszög:
A lábam megremegett amikor sikerült kikászálódnunk mindannyiónknak.Át járt egy kellemes bizsergés az estével kapcsolatban.Csak jól akartam magamat érezni és nem gondolkodni.Bár mostanában az életem rév útra tért és úgy érzem haladok előre biztatóan.
Nem akartam hogy ez megváltozzon.Jól érzem magam.
Megcsapott a friss esti levegő és levakarhatatlan mosoly ült mind az én és a lányok arcán.
Egymásba karolva és nevetve indultunk el az ajtóig,vagyis tipegtünk a nagy sarkakban,de kezdett hozzá szokni a lábunk mialatt odaértünk és csengettünk.Vertük az ajtót hogy a nagy hangzavarban  valaki meghallja hogy megérkeztünk.
Hirtelen kivágódott az ajtó és megláttam Őt.Fekete nadrágot viselt,barna cipő volt rajta,fehér póló és egy fekete zakó.Nyakában ott lógtak a szokásos láncai,bal csuklóját keretezte órája,jobbot pedig karkötők szőtték át.
Szemeiben huncutság és öröm csillogott amikor végig nézett rajtam és talán egy kicsit el is ködösült,ahogy képek jelentek meg előtte.Elmosolyodtam,mert pontosan ezt a reakciót akartam belőle kiváltani.Figyelembe se véve zavarát,vetettem magam a karjaiba és öleltem magamhoz szorosan.Kicsit meglepődhetett,de nem foglalkoztam vele.A lányok is így tettek.
-Sziasztok!Gyertek be!-állt félre az ajtótól és invitált minket is be.
Hatalmas volt a tér,a bútorok a sarokba húzva,a nappali közepén egy nagy pult tele piákkal.
Nem voltak túlzottan sokan,de még így is találtam olyanokat a szememmel akikről halvány lila gőzöm sem volt hogy kik.A lámpa fénye beterítette az egész házat és a tágas ablakokból látni lehetett a csendes nyugodt,csillagokkal teli éjszakát.Csak itt bent zajlott az élet.
A hangulat kellemes volt és az egész testem dübörgött a zenétől.
A szememmel elkezdtem keresni a srácokat is hogy köszönthessek nekik.Még mielőtt elindultam volna a nyomukra akadni, a zene elhalt és mindenki megállt ott ahol éppen ült vagy táncolt.
Harry kezében ott rejtőzött egy mikrofon és amikor beleszólt hatalmas sípolás töltötte be a teret,ezzel mindenkit megsüketítve.Elkezdtünk nevetni,mert nem is Hazza lenne ha nem történne vele valamilyen baki még egy szerencsétlen mikrofonnal is.Ő csak hitetlenül megrázta a fejét  kínjában.
Megnézték az egyik sráccal a vezetékeket és az illesztéseket.Felnevettek amikor a srác kijelentette hogy Harry rosszul dugta össze a csatlakoztatásokat.
Lehajtotta a fejét és a megdörzsölte a homlokát.Próbált bűntudatos fejet vágni,de valahogy nem ment neki.
Megköszörülte a torkát a mikrofonban,ami már rendesen adta vissza a hangját,csak sokkal hangosabban.Libabőrös lettem tőle és a hideg is kirázott.
-Kis figyelmet kérnék!Köszönöm mindenkinek aki eljött,nem akarok érzelegni,csak beakarom jelenteni hogy a vendégünk,aki nélkül a ma este nem jött volna össze és nem szerveztem volna meg,megérkezett.
Dasie idejönnél?-nyújtotta felém a kezét, nekem pedig a szemem is nagyra nyílt döbbenetemben.
Elindultam felé,amikor az emeletről Hope robogott le,vízhangot verve az egész házra,hisz mindenki csendben figyelt.
Amikor leért szétnézett hogy miért hallgat mindenki.
-Mi van?-nyávogott.Nekem az állam a padlót verdeste,hisz nem így ismertem meg még délelőtt.Akkor kicsit visszafogottabbnak és aranyosnak tűnt,aki nagyon szereti a barátját és mindent megtenne érte.Egyébként a ruhájáról is lerítt hogy nincs valami "barátságos" kedvében.Fehér,majdhogynem átlátszó ruhát viselt,ami alá fekete,ismétlem FEKETE fehérneműt vett fel,így ezzel mindenki szemét magára vonzva.
Louis oda ment hozzá és megsúgta neki gondolom hogy megérkeztem és Harry épp ezt jelenti be.
A szemében felismerés csillogott,majd oda tipegett hozzám és belém karolt.Felvontam a szemöldököm,kínomban elnevettem magam és mentem utána ahova húzott.Hirtelen Harry kezeit éreztem a könyökömnél és félve,mégis magabiztosan néztem fel rá.
-Szóval ott tartottam hogy köszöntsem Dasie-t aki ma kapta meg a Vogue-nál az első munkáját.Megtiszteltetésnek veszem hogy mi a fiúkkal találkoztunk vele,még ha elég különleges módon is, és most itt lehetek és gratulálhatok neki veletek együtt.Egyet kérek mindenki nevében Das.-itt rám nézett-
Csak élvezd az estét és ünnepelj.Mert kitudja milyen meglepetésekkel szolgálhat neked,bárki aki itt van.-kitágult pupilláimat látva,ragyogó mosolyt villantott és láttam rajta hogy tudta hogy így fogok  reagálni.Számított rá.
Mindenki megtapsolt és kezdődhetett az igazi buli.
Hope megragadta Hazza karját és a tömeg felé kezdte vonszolni hogy az egyik kedvenc számára táncoljanak.
Épp a egy Icona Pop szám szólt.Egy Kevin nevű sráccal táncoltam,amikor valaki megragadott és a kezembe nyomott egy poharat hogy hajtsam le.
Mindenki körém gyűlt és várta hogy lehúzzam az elég fura színnel és illattal rendelkező piát.Ránéztem Louisra,ki másra aki elvigyorodott és elkezdtek biztatni.
Összeszorítottam a torkom és lenyomtam.A szemem könnybe lábadt és elkezdtem köhögni,ahogy az alkohol marta a torkomat.Lecsaptam a poharat egy asztalra és csak felnevettem.Első feladat kipipálva.Ha ilyen lesz a többi,azt fél lábbal is kibírom.Aha,akkor még azt hittem.
Éjfélkor elkezdtünk egy hatalmas tortát felvágni,ami fogalmam sincs honnan került elő és azt sem értettem igazából hogy minek ide torta,de eszembe jutott Nial,aki a kaját intézte.
Mindenki ugrálva próbálta magába tömni a saját kis adagját,hisz nekem is nehezen ment az a falat amit rászúrtam a villámra.A gyomrom már kóválygott a sok piától és az ugrálásoktól.A sarkam bizsergett a magas sarkaktól.Az egekben éreztem magam,mégis tudatomnál voltam.
Egy csaj jött oda hozzám és mondta hogy kövessem.Mosolyogva bólintottam és elkezdtem utána botladozni.
Oda vezetett a mikrofonhoz és akkor már tudtam hogy mit kell csinálnom.Megremegtem,hisz még sohasem énekeltem közönség előtt.
Átnyújtotta a mikrofont és elindult karaoke változatban a  Pocketful of Sunshine.
Imádtam a számot és a túl sok pia erőt adott hogy végig énekeljem remegés nélkül.Mindenki ujjongott és tapsolt hogy még,még.
Énekeltem Will.i.am,Avril Lavigne,David Guetta és még sok előadótól számokat amikor a fiúk enyhén ittas állapotban elkezdték az albumukat énekelni.Kicsit hamisan.Majd odahívogatták barátnőiket,így őket is megénekeltették.
Vártak rám még meglepetések az este folyamán,hisz a következő pillanatban a tömeg berángatott egy szobába,ahol egy agyon tetovált srác ült egy géppel és egyéb más eszközökkel.Magamra tetováltattam egy pókot,azért mert amikor beléptem azt láttam meg először és elkezdtem sikongatni,amin halálra röhögték magukat a többiek.
Ezután le kellett nyalnom Zayn hasáról a tejszínhabot és alig bírtam ki vihogás nélkül,mert 1.Nem akartam meghalni Perrie pillantásaitól.2.Nem akartam magát a srácot se felizgatni,ami nem nagyon sikerülhetett,hisz amikor végeztem megragadta szőke barátnője kezét és felrángatta az emeletre szó szerint.
Louis répa pucoló versenyt szervezett nekem,amiben jelentem elvágtam az ujjam és csak később jutott eszembe hogy hámozhattam volna hámozóval is kés helyett,de már mindegy.
Liam kitalálta hogy nyaljam ki a vécét,amit elvetettem és jött a büntetés,amit csak ők tudtak akkor én még nem.
Elmagyarázták hogy ha nem csinálom meg az adott személy feladatát,akkor a következő(jelenesetben Harry)-nek kell vetkőznöm a nappali közepén,ahol is a srácot leültetik a székre,nekem pedig sztríptízelnem kell.
Csak elröhögtem magam hogy ezt biztos nem fogom bevállalni,hisz barátnője van és igaz belül megfogadtam hogy elcsábítom,de nem így akartam hogy mindenki jelen legyen,köztük Hope is.
Megragadták a karom,hogy itt most nincs ellenkezés,mert az előző feladatot sem vállaltam.
A szoba elsötétedett és elindult egy szám amit nem ismertem,de nagyon hívogató és izgató volt.
Harryről levették a zakót és az inget és leültették a székre.
Liam elé állított és ott hagyott azzal az instrukcióval hogy kezdhetem.
Ránéztem Hazzára és egy csábos cicamosolyra húztam a szám.A szemeim villogtak amikor megláttam a  tetkóit és hirtelen nagyon melegem lett.Így elkezdtem vetkőzni és szó szerint vonaglani előtte.Sohasem szerettem volna úgymond egy ribanc lenni,és most sem éreztem magam annak.
Látva az arcát felvontam a szemöldököm és lehúztam a harisnyát a lábamról,amit hozzá vágtam.
A zene egyre jobban átjárt és átadtam magam neki.Hagytam hogy vele mozogjak és a szívem minden egyes ütemre nagyot dobbant.Elkezdtem a ruhám cipzárját lehúzni,és ekkor már az ölében ültem.
A szeme ragyogott és megnyalta az alsó ajkát.Közelebb hajoltam hogy beleharapjak.Amikor már csak a levegő volt közöttünk elmosolyodtam és hátráltam.Éreztem hogy nem bírja sokáig és mindjárt felrobban a vágytól.Lehúztam a vállaimról a ruha anyagát,felálltam és kiléptem belőle.
Ott álltam előtte egy szál fehérneműben és a zene ütemére mozogtam.Mégsem értem hozzá.Amivel megbolondítottam.Közelítettem,körbejártam őt és a körmömet végig húztam a bőrén.Beleremegett,megragadta a karomat és az ölébe húzott.Néztünk egymás szemébe amikor...amikor a zene abbamaradt.
Magamhoz tértem,felpattantam és magamra rángattam a ruháimat.A feladatot teljesítettem.
Hazza megsemmisülten ült a széken és nem tudott felkelni.Elindult egy Little Mix szám és a következő pillanatban átvette a helyemet Hope.Megfogta a kezét és a lépcső felé húzta.
Styles nem nagyon ellenkezett,de mikor elindultak a lépcsőn még egyszer rám nézett hitetlenül megcsóválta a fejét és már csak az ajtó csapódását hallottam.
Még vagy 2 óra hosszát végig pörögtünk,ugráltunk táncoltunk,visítottunk.
Kezdtem fáradni és hívtam egy taxit,hogy haza vigyen még mielőtt olyan történne amit nem akarok.Mert csak is egy emberre vágytam,de ő most fent elégíti ki vágyait,egy másik csajjal aki nagyon az én ellentettem.
És ráadásul rajta tölti ki azt a feszültséget és izgalmat amit én okoztam.
Mindenkitől egyenként elköszöntem,hálálkodtam egyet hogy eljöttek és kiléptem az ajtón.
Megálltam egy pillanatra és nagy levegőt vettem.Lehunytam a szemeimet és próbáltam lenyugtatni magam.
Beszálltam a taxiba és figyeltem ahogy keresztül hajtunk Londonon.
Lepörgettem magam előtt a mai estét és elmosolyodtam.
Kifizettem a számlát,kiszálltam és beszaladtam a csendes házba.A fülem pattogott a hirtelen jött nyugalomtól és tiszta csendtől.Ruhástól,elfolyt sminkkel,dőltem be az ágyba és szenderültem mély álomba.
Nem tudtam mi vár rám holnap.Csak a pillanatra gondoltam.Ahogy a csuklóm még mindig jelezte.Mert ez voltam én.Dasie.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése